Als u elke week een screenshot maakt van de organische (onbetaalde) resultaten en die beelden naast elkaar legt, ziet u dat de zoekresultaten doorlopend veranderen.
Steeds meer factoren hebben invloed op de positie van websites in zoekmachines. Er wordt niet alleen meer gekeken naar links naar uw site en goede page titles, maar bijvoorbeeld ook naar de laadtijd en bouncepercentage van een pagina en de aanwezigheid van uw site-inhoud op sociale media. De ervaring van de gebruiker wordt steeds belangrijker. Niet verwonderlijk aangezien de gemiddelde Nederlander in zijn vrije tijd ruim 3 uur achter internet zit.
Verbaasd helpt u om alle factoren voor zoekmachine optimalisatie (SEO), die invloed op uw website hebben, te analyseren. Wij kijken naar het zoekgedrag van uw markt en voeren een concurrentieanalyse uit. Op basis van deze analyses ontwikkelen wij de structuur van uw nieuwe website en optimaliseren wij uw pagina's.Kijk eens op onze SEO blog met tips voor de optimalisatie van uw website. Neem voor meer informatie over zoekmachine optimalisatie vrijblijvend contact met ons op.