Hier ben ik super blij mee!
http://t.co/JhZ3xHxDUI
Met héél veel dank aan @verbaasdonline, denken echt goed mee, niet is te veel!
— Arjan Lagendijk (@ArjanLagendijk) September 26, 2014
SEMOT, een MBO-school uit Hengelo, wilde graag een website om potentiële leerlingen te informeren en enthousiasmeren over de verschillende opleidingen, die ze aanbieden. De website moet daarnaast snel de benodigde informatie bieden voor de huidige leerlingen. 2 weken na het eerste contact staat www.smeot.nl live.
Wat heeft een startende ondernemer nodig? Een website die eenvoudig te beheren en uitbreiden is zodat er online nieuwe klanten in aanraking komen met het bedrijf. Truus Achterberg starte onlangs met 'Met Glans Geslaagd' en koos voor een website van verbaasd.
Richard van Platform Computerhulp laat verbaasd in de zomer een website maken voor zijn camerabeveiligingsbedrijf in Enschede, RB-Cam. De bestaande website van zijn ICT-bedrijf kan echter ook wel een make-over gebruiken, vindt hij. Eind oktober gaat www.platformcomputerhulp.com online.
De firma Van Peperzeel, al jarenlang 1 van de marktleiders voor het verzamelen en recyclen van oude accu's, had voor een nieuwe website twee eisen: gebruiksgemak en responsieve design, door het toenemend aantal bezoekers van mobiele telefoons en tablets. Neem een kijkje: www.peperzeel.nl
studio GEWOON THUIS maakt van iedere woning of ruimte een plek waar jij je thuis voelt. Het is onze missie om een website te maken waar de bezoeker zich thuis voelt. Samen met Hanneke heeft verbaasd een website gemaakt die voelt als ‘thuiskomen’. Neem een kijkje: www.studiogewoonthuis.nl
Makelaar Arjan Lagendijk hikte er al een tijdje tegenaan: ik wil een nieuwe website, maar hoe ga ik die invullen en wie gaat mij helpen? Na een gesprek met verbaasd in de zomer hakt hij de knoop door. Verbaasd ontwikkelt de website en zet de online strategie neer. Arjan zorgt zelf voor ijzersterke teksten en hele gave foto's. Het resultaat mag er zijn: www.makelaarlagendijk.nl.
Marijn & Esther de Zwart gaan voor de MAF werken. Met hun website houden ze de achterban op de hoogte van de reis en hopen ze donaties te krijgen om de reis te financieren. Verbaasd sponsort Marijn & Esther met een leuke website: www.dezwart4maf.nl
Eind juli krijgt verbaasd de opdracht om een platform te ontwikkelen voor advies over zonneboilers. Verbaasd denkt de online strategie uit, ontwikkelt de website met besparingscalculator en schakelt een bekende designer in voor het bedenken van het logo en de huisstijl. 8 september staat www.zonneboilers.nl live.
Voor het creatieve videoproductiebedrijf MRK Media uit Zwolle was de wens duidelijk: een nieuwe website, die zeer eenvoudig in het gebruik is om nieuwe producties te delen en blogs te plaatsen. Begin september staat het vernieuwde platform van MRK live: www.mrkmedia.nl.
Als startende ondernemer zocht Leendert Roos een bedrijf dat zijn autorijschool in Apeldoorn een vliegende start kan geven. Vlak voor het behalen van zijn papieren ontwikkelt verbaasd in korte tijd een website, zet het een sterke online strategie neer en adviseert het over het gebruik van social media. Begin september gaat www.lessenbijleendert.nl online. Mede dankzij zijn authenticiteit trekt LessenbijLeendert op de lanceringsdag ruim 300 bezoekers.
Na de ontwikkeling van www.monumentenverbouwen.nl wilde Runhaar Bouw & Afwerking ook zijn andere website op de techniek van verbaasd draaien. De nieuwe website heeft onder meer responsive design en is eenvoudig in beheer. Het resultaat: www.aannemerbennekom.nl
Restaurant de Rietstulp wilde graag een extra kanaal om zijn doelgroepen aan te spreken. Verbaasd kreeg de opdracht en ontwikkelde de website voor De Rietstulp in 1,5 week. Het resultaat: www.restaurantderietstulp.nl
De Sales Leadership Academy is een nieuw opleidingsinstituut voor salesopleidingen- en trainingen op HBO+-niveau. De website is ontwikkeld met de gebruiksvriendelijke oplossing van verbaasd. Verbaasd heeft de klant begeleid bij het invullen van zijn website: www.sales-opleidingen-en-trainingen.nl.
Website gehackt, wat nu? vbk architecten uit Beekbergen koos eind april voor de razendsnelle en complete online marketingoplossing van verbaasd. Het architectenbureau leverde zelf de input aan, waarmee verbaasd het gekozen standaarddesign helemaal naar wens van de klant invulde, met als resultaat: www.vbk-architecten.nl.
Begin april krijgt verbaasd de opdracht van het internationale softwarebedrijf e-Con Solutions uit Veenendaal om een site te ontwikkelen waarin één productoplossing duidelijk gepositioneerd wordt. Verbaasd zorgt voor ontwerp en techniek. Dankzij het eenvoudige beheersysteem van verbaasd verzorgt e-Con Solutions zelf de invulling en strategie. Met deze nieuwe website kunnen alle gebruikers van CRM 2013 de voordelen van e-Con's Sales en Product Configurator voor alle rollen en industrieën zien en ervaren: www.dynamicscrmconfigurator.com
Aannemer AKbouw hoort via collega-aannemer Runhaar van verbaasd. In februari volgt een afspraak in Hengelo, waar de structuur en invalshoek van de website wordt besproken. In maart wordt er samen hard gewerkt aan de content voor het nieuwe platform. 7 april gaat aannemerhengelo.com live.
In samenwerking met Marco van Olst lanceren wij de nieuwe website voor Rimpels. Rimpels is trots op rimpels en willen rimpels niet verdoezelen. Met een assortiment van vintage meubels, nieuwe hippe woonaccessoires, maar ook tassen en sieraden wordt deze nieuwe winkel in Hoofddorp geopend. Daar hoort ook een hippe site bij: rimpelshoofddorp.nl.
Begin 2014 krijgt verbaasd de kans om zijn oplossing te demonstreren aan Outback Explorers uit Apeldoorn, specialist in adventure therapy en coaching. Het bedrijf is erg enthousiast. Halverwege februari volgt een diepgaande brainstormsessie in hun blokhut in Kootwijkerbroek en wordt de structuur van de website neergezet. In maart wordt de content geschreven en aangeleverd. Op 8 april staat de nieuwe website online: outbackexplorers.nl.
Ondernemer Dick Achterberg benadert verbaasd eind februari 2014 om eens te praten over een nieuwe website voor zijn business in SRV-wagens. Hij raakt overtuigd van verbaasdcms en verbaasd krijgt 17 maart de opdracht om de website te ontwikkelen. Er is één 'probleem': de website moet 19 maart live vanwege een beurs. De 18e staat het vernieuwde achterberg-rw.nl online.
Op 17 februari 2014 lanceert verbaasd de nieuwe website voor EB Weegtechniek uit Nijkerkerveen: ebweegtechniek.nl. De vorige website van deze specialist in weegapparatuur was zwaar verouderd. Dankzij de online marketingoplossing van verbaasd kan deze ondernemer zijn doelgroep beter informeren.
Vita-Tendens lanceert begin februari 2014 zijn derde website met verbaasdcms. Met Stoelenvoordezorg.nl kan Vita-Tendens specifiek de markt voor zorgstoelen aanspreken. Dankzij onze eenvoudige online marketingoplossing lukt het Vita-Tendens opnieuw om in 1,5 dag zijn website live te hebben.
In oktober 2013 hadden verbaasd en Runhaar Bouw & Afwerking een etentje. Runhaar wilde graag van gedachten wisselen over nieuwe ideeën om de markt voor monumentenrenovatie en -restauratie te bereiken. Verbaasd adviseerde om deze nichemarkt met een aparte website te benaderen. Vanaf november wordt de online strategie bepaald, de content ontwikkeld en geoptimaliseerd. Eind januari staat monumentenverbouwen.nl live.
Op 3 februari 2014 lanceert verbaasd weteringcivieletechniek.nl. In 2 maanden tijd is er samen met ondernemer Wetering hard gewerkt aan de huisstijl, teksten en andere inhoud voor de website. Dankzij verbaasdcms kan Wetering zijn website nu eenvoudig bijhouden, zonder dat hij daar technische kennis voor nodig heeft.
De eigenaar van Vita-Tendens, voor wie verbaasd in de zomer van 2013 een website ontwikkelde, wilde een apart platform voor zijn nieuwe Huntingtonstoel. We hebben op zijn kantoor een testsite voor hem aangemaakt, die hij in 1,5 dag tijd zelf gevuld heeft. Binnen nog geen 4 dagen staat huntingtonstoel.nl online.
Achterberg Groenprojecten is een vooruitstrevende hovenier, die verbaasd in het voorjaar van 2013 benaderde voor de ontwikkeling van een nieuwe website. In de zomermaanden is er hard samengewerkt met als resultaat een geweldig platform: www.achterberggroenprojecten.nl.
Door razendsnel te schakelen heeft verbaasd in 1 week tijd de website van Vita-Tendens weten te lanceren. Met ons gebruiksvriendelijke beheersysteem (CMS) heeft de ondernemer alle pagina's zelf ingevuld, een bewijs dat het CMS geschikt is voor de beginnende gebruiker.
Ria Bos volgde de opleiding voor professional organizer en zocht een website om haar diensten te presenteren en potentiële klanten te bedienen. Verbaasd ontwikkelt de website, bepaalt de structuur, verzorgt de inhoud voor de pagina's en voert zoekmachineoptimalisatie uit. Op 01-01-2014 staat RiaRuimtOp.nl live.
Eskes Media heeft verbaasd halverwege 2012 ingeschakeld voor de optimalisatie van de nieuwe website van KS profiel B.V, een internationale producent van stalen profielen. Op basis van een concurrentie- en keywordanalyse zijn alle pagina’s afzonderlijk geoptimaliseerd.
MINVI, uitgever van AlarmMarkt.nl en Speakerplaza.nl, vroeg verbaasd al eerder om advies bij de vindbaarheid van zijn webshops. In februari 2013 heeft verbaasd een vervolgadvies gegeven in de vorm van een uitvoerige SEO-scan van AlarmMarkt.nl. Met dit praktische rapport kan MINVI direct aan de slag.
Eind 2012 benaderde Stichting Schuilplaats verbaasd voor de ontwikkeling van een nieuwe website. Na 5 jaar was hun site sterk verouderd. Met hulp van verbaasd is er een sterk platform voor christelijke hulp neergezet waarmee Schuilplaats de komende jaren actief de doelgroep gaat aanspreken.
Eind 2012 heeft verbaasd de nieuwe website van Van Rooyen Tuinen gelanceerd.
De website is ontwikkeld met verbaasdcms, waardoor deze hovenier uit Twello eenvoudig zijn site kan aanpassen en beheren.
Met het nieuwe platform onderscheidt Van Rooyen zich van zijn concurrenten en gaat hij meer omzet draaien.
De (internationale) kennis en ervaring van verbaasd wordt gedeeld bij e-Con Solutions. Dit resulteerde onder meer in een nieuwe website, waarbij de bezoeker meer gevoel moet krijgen bij Microsoft Dynamics ( CRM ) Configurators.
Verbaasd heeft eind januari 2013 de zoekmachine optimalisatie voor de website van Runhaar Bouw & Afwerking afgerond. Dankzij een nieuwe navigatie- en linkstructuur en geoptimaliseerde teksten/pagina’s moet de website beter gewaardeerd worden door zoekmachines.
In september heeft verbaasd de webshop www.design-asbak.nl voor de zoekmachines geoptimaliseerd.
De eigenaar investeerde teveel in Google AdWords en wilde meer 'organisch' verkeer. Door het advies van verbaasd en de implementatie scoren de diverse producten nu hoger in de zoekmachine.
Verbaasd heeft begin juli 2012 de nieuwe website van Van Leeuwen Technische Dienstverlening opgeleverd: www.vanleeuwentechniek.com.
Wij hebben het hele traject begeleid, van ontwikkeling en implementatie tot zoekmachine optimalisatie. Met zijn nieuwe website kan Van Leeuwen prospects bereiken op belangrijke zoekwoorden en zijn huidige netwerk beter onderhouden.
Eind oktober heeft verbaasd de zoekmachineoptimalisatie voor de nieuwe website van de Singel Business Group (SBG) afgerond en een aanzet gegeven voor de sociale media strategie van SBG.
H. Boomgaard BV. is groothandel in EHBO-artikelen. Voor deze B2B-onderneming heeft verbaasd drie sociale media kanalen ingericht, zodat het bedrijf zijn producten online beter kan vermarkten. Op deze manier betrekt de ondernemer ook particulieren bij zijn zaak, wat kan bijdragen aan de naamsbekendheid.
Verbaasd helpt bij het ontwikkelen van de sociale media strategie van DagjeWeg.NL, met ruim 7,6 miljoen bezoekers per jaar de grootste dagtoerisme website van Nederland. Verbaasd helpt DagjeWeg.NL om zijn content binnen sociale media te verpakken om zo de doelgroep te bereiken.
Zo is er een Facebook-marathon opgezet met vrijkaarten, waarvan het bereik gegroeid is tot boven de 100.000 Facebook-gebruikers per week. Het Twitteraccount van DagjeWeg.NL is onlangs door Elsevier verkozen bij de 60 meest invloedrijke Twitterraars van Nederland.
Verbaasd heeft in januari 2012 een SEO-scan gemaakt voor de website RondjeRegio.nl. Het uitgebrachte advies dient als motivatie voor de klant om de positie van zijn website binnen de zoekmachines te verbeteren.
Een aantal factoren voor zoekmachine optimalisatie die wij hebben aangestipt: gebruiksvriendelijke navigatie- en tekststructuur, optimaliseren van page titles en overmatig gebruik van zoekwoorden.